Pentru noile mame este important sa afle despre cele mai bune diete si programe de slabit dupa nastere. Daca vrei sa scapi de kilogramele in plus, acumulate in sarcina, intr-un mod eficient, informeaza-te citind cat mai multe diete de slabit dupa nastere si alege-o pe cea care ti se potriveste. - See more at: http://blogulluifane.blogspot.ro/search/label/Regim%20si%20Diete#sthash.9gRJS0Ut.Im6T9WkP.dpuf


  • Sc Net Romania





    De curând am aplicat din curiozitate la un anunț pe myjobs cu intenția de a câștiga un bănuț cu toate că nu am o părere bună de câștigurile pe net sincer am încercat zeci de variante dar totul să dovedit să fie numai insalatori să nu mai spun de acele banale site-uri gen ptc plată pe clik în care nu faci alt ceva decât să ți pierzi timpul.Părerea mea este că mai sigur sau mai mult câștigi dacă când mergi pe stradate te uiți pe jos și poate ai norocul să găsești vreo fisa să ți ajungă de o cafea decât să dai clikuri pe reclamele site-urilor ptc, plat pe clik.
    Dar să revin la subiect am aplicat la acel anunț pe myjobs la câteva zile am primit un emeil cu o mică prezentare a jobului respectiv,la prima veder mă gandam că este doar una din restul de mii de acest gen de prezentări din care nu se mai merită să mi pierd timpul și totuși am urmărit acel filmuleț de prezentare până la capăt pot spune că au reușit să mi capteze atenția și mam gândit dacă ot nu m costă nimic de ce nu maș înscrie
    Am căutat pe intrnet să văd dacă alte persoane au o altă parre despre Sc Net România și nu am găsit nic. un articol de rău
    Acum depinde de ține dacă dorești să te inscri
    Am să atașez o mică prezentare a unui articol de pe site-ul Sc Net România
    CATALIN BOTEZATU - magazin oficial
    Va propun să intrați în afacerea secolului XXI , afacere în care nu cheltuiți nimic și din care o să aveți beneficii imense . Această afacere a fost lansată în România la Cluj- Napoca în data de 26. 10. 2010 și își are radacinilein Slovenia, unde are un succes nemaiîntâlnit. Cel ce a gândit această afacere, a urmărit îndeaproape o altă afacere ( Lyoness) lucrând în paralel la ambele , reușind în cele din urmă să o realizeze de sute de ori mai profitabilă și nu implică nici o cheltuiala , nici o obligație , poți să fi membru al mai multor MLM- uri. SCNet este asociația de consumatori, ci se da oportunitatea oamenilor să cumpere ce au cumpărat și până acum dar în condiții mult mai bune pe care le asigură participarea la această asociație cu un număr foarte mare de membri, fapt ce asigură avantaje importante la firmele noastre partenere. Cerințe - - - să fie dornic de a câștiga bani - - - trebuie să ofere oportunitate firmei și la alți care doresc să cîștige bani Avantaje - Primești comisioane din orice cheltuiala făcută: Ex Plătesc facturile de telefon, internet. . etc primesc un comision aprox 10% . Sau mă duc fac cumpărături la magazinele Cu care sunt făcute contracte Ex Pâine, lapte. . . . etc în văl de 100 și primesc un comision aprox 10% . cumpăr benzină de la peco la fel primesc comision sau iau un taxiu . Comisionul va intră în contul meu - Dacă vreți mai mult , nu trebuie decât să recomandați afacerea și altora , iar dumneavoastră veți beneficia de 0. 5 % din cumpărăturile lor pe toată viață. Dacă vreți și mai mult , trebuie să- i sfătuiți pe cei la care le- ați recomandat afacerea să o recomande mai departe , iar dvs. veți beneficia de 0. 5 % și din cumpărăturile celor noi veniți
    Pentru a intelege mai bine activitatea ce o desfasoara Sc Net Romania am atasat acet filmulet




    Nu sunt obligati si riscuri financiare, se lucreaza 1 - 2 ore pe zi in timpul liber.

    Pentru a incepe activitatea inregistreaza-te . www.scnetromania.com

    Sunt deja 100 de magazine partener (inregistrate in decurs de o luna si jumatate) si urmeaza alte cateva sute.
    (pentru a vedea toti partenerii comerciali clic pe butonul PARTENERI si apoi pe TABEL PARTENERI

    In speranta ca ai inteles in ce consta activitatea iti urez succes si spor la promovare.

    Cu deosebita consideratie
    Fanel Iordache


    0 comentarii :

    Trimiteţi un comentariu